Tuesday, June 24, 2014

دکوراسیون داخلی و چیدمان لوازم

پرش به محتوای اصلی رفتن به نوارابزار فهرست دکوراسیون داخلی، سقف کناف|دکوران آرا 1 به‌روزرسانی وردپرس, 6 به‌روزرسانی افزونه, 1 به‌روزرسانی پوسته درود، SEO Admin بیرون رفتن وردپرس 3.9.1آماده است! لطفا هم اکنون به روز رسانی کنید. ویرایش نوشته افزودن نوشته W3 Total Cache" You can now keep W3 Total Cache up-to-date without having to worry about new features breaking your website. There will be more releases with bug fixes, security fixes and settings updates. Also, you can now try out our new features as soon as they're ready. Click Here to enable "edge mode" and unlock pre-release features. Hide this message عنوان را وارد نمایید دکوراسیون داخلی و چیدمان لوازم پیوند یکتا: http://www.decoranara.com/دکوراسیون-داخلی-و-چیدمان-لوازم/ ویرایش نمایش نوشته دریافت پیوندک افزودن پرونده چندرسانه‌ایInsert Quform متن دیداری bilinkb-quotedelinsimgulollicodemoreبستن برچسب‌هاتمام صفحهجهت متن طراحی دکوراسیون در خانه بسیار اهمیت دارد. برخی افراد برای تنوع خانه خود را بازسازی می کنند. باید این کاررا به کسی بسپارید که ماهر و همچنین خلاق باشد.

1 - تنوع و تفاوت

قسمتی از فضای میز عسلی اتاق‌نشیمن را به چند قطعه تزیینی اختصاص دهید. در انتخاب وسایل دقت کنید که اندازه و شکل آن‌ها متفاوت باشد تا بیش‌تر به چشم آیند.

در این‌‌ تصویر، شکل خاص و رنگ آباژور بیش از هر چیز جلب توجه کرده، در کنار آن اشکال گوی‌مانند، جعبه مستطیل‌شکل و پارچ بلوری که به عنوان گلدان قرار داده شده است، دیده می‌شود. تفاوت رنگ‌، اشکال مختلف هندسی و اندازه‌های متفاوت به خوبی رعایت شده و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند.

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری - خانه داری آکا

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری

دکوری

2 - تعدد و تکرار

با تکرار چیزهای حتی ساده تاثیرگذار باشید. در این تصویر در روی این شومینه سه سری نقشه‌ با قاب‌های سفید مشابه جلب توجه می‌کند. کافیست چند شیئ کوچک‌تر را کنار موارد مشابه این نقشه (به صورت پخش ) قرار دهید. دقت کنید از میزان توجه به مورد اصلی کم نشود.

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری - خانه داری آکا

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری

3 - استفاده از رنگ‌های متضاد

استفاده از وسایل در کنار زمینه متضاد، آن‌ها را برجسته‌تر نشان می‌دهد. در این اتاق ناهارخوری، قرار دادن ظروف سفید داخل گنجه مشکی، جلب توجه کرده است. استفاده از رنگ سبز به عنوان برگ‌های سرخس و گلابی داخل ظرف به این مجموعه ظروف سرد، گرما می‌دهد. سبز در واقع رنگ سومی است که بین دو رنگ‌ متضاد ارتباط برقرار کرده است.

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری - خانه داری آکا

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری

4 - قسمتی از یک دیوار را به وسایل اختصاص دهید .

تعداد زیادی از اشیاء مشابه از کتاب گرفته تا ظروف و عکس‌های گرفته شده در سفر را در فضایی خاص مانند این ویترین از پیش ساخته شده قرار دهید. سعی کنید تعداد قفسه‌های مکعبی تکرار شود. در هر قفسه اشیاء بلند را عقب‌تر گذاشته و اشیاء کوچک‌تر را جلوتر قرار دهید.

همین قانون را در مورد قفسه‌های مستطیل شکل نصب شده روی دیوار تکرار کنید.

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری - خانه داری آکا

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری

5 - وسایل را در یک ردیف کنار هم قرار دهید .

با استفاده از یک طاقچه یا طبقه بلند، اشیاء مشابه را کنار هم ردیف کنید. در این ایوان قرار دادن آب‌پاش‌ها در یک ردیف، حس بودن در داخل خانه را ایجاد می‌کند.

از طاقچه‌ای مشابه در آشپزخانه برای قرار دادن بشقاب‌ها یا در اتاق بچه‌ها برای قرار دادن مجسمه‌های چینی یا حیوانات اسباب‌بازی استفاده و به جمع‌وجور شدن خانه و جمع شدن وسایل از سر راه کمک کنید.

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری - خانه داری آکا

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری

6 - تعادل ایجاد کنید .

اشیایی که اندازه و شکل متفاوت دارند را با چیدمانی خاص طوری کنار هم قرار دهید که به صورت واحد و هماهنگ دیده شوند. با قرار دادن یک شیئ بزرگ و بلند در کنار اشیاء کوچک ایجاد تعادل کنید.

با انتخاب وسایل هم‌رنگ، اشیاء هر چند بی‌ربط را به هم مرتبط کنید.

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری - خانه داری آکا

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری

7 - سوژه‌های خاص

استفاده از در کرکره‌ای چوبی به عنوان تزیین حس بودن در یک اتاق کوچک را ایجاد می‌کند. از این وسیله همراه با مبلمان و وسایل کوچک‌تر برای ایجاد فضایی صمیمی استفاده کنید.

چیزهای خاص را با جدا کردن آن‌ها از بقیه متمایز کنید. در این تصویر، ظرف‌های شیشه‌ای شبیه به ناقوس که روی لانه پرنده‌ها گذاشته شده، زیبایی خاصی به آن داده است.

نکاتی در باره چیدمان لوازم دکوری - خانه داری آکا

تعداد کلمات: 541   ویرایش تازه به دست SEO Admin on می 26, 2014 at 3:32 ب.ظ برای جانشینی کلیک کنید Content layout Default برای جانشینی کلیک کنید انتشار پیش‌نمایش تغییرات وضعیت: منتشر شده ویرایش نمایانی: عمومی ویرایش رونوشت‌ها: 5 کاوش منتشرشده در:Apr 20, 2014 @ 12:42 ویرایش انتقال به زباله‌دان به‌روزرسانی برای جانشینی کلیک کنید دسته‌ها همه دسته‌ها بیشتر استفاده شده دکوران آرا اخبار مقالات + افزودن دسته تازه برای جانشینی کلیک کنید برچسب‌ها برچسب‌ها افزودن برچسب‌ها را با ویرگول لاتین (,) جدا کنید X  طراحی دکوراسیون داخلی انتخاب از برچسب‌های بیشتر استفاده شده برای جانشینی کلیک کنید تصویر شاخص قرار دادن به‌عنوان تصویر شاخص برای جانشینی کلیک کنید All in One SEO Pack Help ارتقا به نسخه حرفه ای All in One SEO Pack Preview Snippet دکوراسیون داخلی و چیدمان لوازم | دکوراسیون داخلی، سقف کناف|دکوران آرا http://www.decoranara.com/%d8%af%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%a7%d8%b3%db%8c%d9%88%d9%86-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88-%da%86%db%8c%d8%af%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85/ طراحی دکوراسیون در خانه بسیار اهمیت دارد. برخی افراد برای تنوع خانه خود را بازسازی می کنند. باید این کاررا به کسی بسپارید که ماهر و همچنین خلاق باشد. 1 Title 0 characters. Most search engines use a maximum of 60 chars for the title. Description 0 characters. Most search engines use a maximum of 160 chars for the description. Keywords (comma separated) طراحی داخلی, طراحی دکوراسیون, دکور کردن, بازسازی درونی خانه Robots Meta NOINDEX Robots Meta NOFOLLOW Robots Meta NOODP Robots Meta NOYDIR Disable on this page/post

No comments:

Post a Comment