Tuesday, June 3, 2014

انواع کابینت

انواع کابینت آشپزخانه ام دی اف ( MDF ) و کابینت های گلاس و کابینت چوبی ، دکوراسیون داخلی ساختمان (معماری داخلی) - پارکت (لمینت) – سرویس خواب – سرویس خواب کودک – تخت خواب تاشو – دیوار کوبی ام دی اف MDF – کمد و قفسه – پارتیشن بندی داخلی و سایر فرآورده های ام دی اف MDF نحوه سفارش کابینت آشپزخانه : ساخت تمامی محصولات کابینت اعم از کابینت چوبی و کابینت MDF در شهرک صنعتی خاوران می باشد و پس از ساخت بدنه و درب ها آن را به محل مورد نظر منتقل کرده و در محل اقدام به نصب کابینت آشپزخانه می نمایند.

یک کابینت خوب و با دوامی بالا در قلب خانه شما نقش مهمی را در زیبایی و کارآیی آشپزخانه شما و خانه شما ایفا می‌ نماید. در نتیجه شناخت دقیق تمام اجزای تشکیل دهنده ی یک کابینت در آشپزخانه نقشی بسیار مهم در انتخاب یک کابینت مناسب برای شما خواهد داشت.

اجزای اصلی یک کابینت آشپزخانه عبارتند از :

درب کابینت چوبی : در مورد تولیدکنندگان درب کابینت ها می‌ توان از دو محصول مرغوب و مناسب که در کشور ترکیه ساخته می شود نام برد که البته اخیرا یک شرکت کشور خودمان نیز اقدام به تولید این نوع دربهای کابینت نموده است.

بدنه ی کابینت چوبی : درمورد بدنه ی کابینت باید به دو نکته ی اصلی توجه نمود : جنس بدنه کابینت باید با مغز ام دی اف یا نئوپان و با روکش ملامینه ساخته شده باشد و نکته ی دوم این می باشد که لبه بدنه کابینت نوارکاری شده باشد تا نمای زیبایی به کار بدهد ، البته رنگ نوارکاری باید همرنگ و یا متناسب با رنگ کابینت باشد.

No comments:

Post a Comment